Projekt Dejme úsměv dětem vynesl 5,2 milionu korun, které poputují na pomoc handicapovaným dětem

9. ročník charitativní kampaně Dejme úsměv dětem společnosti ROSSMANN a Nadace Naše dítě vynesl 5 247 935 korun, které budou věnovány na pomoc handicapovaným dětem.

V prvním zářijovém týdnu měli zákazníci letos už podeváté možnost přijít do jakékoli prodejny ROSSMANN a nakoupit výrobky označené logem kampaně Dejme úsměv dětem. Celá částka z jejich nákupu (mimo DPH) pak putovala na konto Nadace Naše dítě, která dále peníze přerozdělí tam, kde je to třeba. „Máme obrovskou radost z vybraného obnosu peněz. Považujeme to za velký úspěch a moc bychom chtěli poděkovat zejména našim zákazníkům, kteří opět ukázali, že jim osudy druhých nejsou lhostejné,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN.

„ROSSMANN je pro Nadaci Naše dítě nejdůležitější partner a jsem moc ráda, že společně můžeme opět podat pomocnou ruku ohroženým dětem po celé České republice. Této podpory si velmi vážíme a děkujeme všem, kteří se projektu zúčastnili,“ říká ředitelka Nadace Naše dítě Zuzana Baudyšová.

Letošní devátý ročník byl slavnostně zahájen v pražské prodejně ROSSMANN v ulici Rytířská za účasti jednatele společnosti, pana Vladimíra Mikela, a také ředitelky Nadace Naše dítě Zuzany Baudyšové. Kampaň přišly podpořit také známé osobnosti a dlouholetí podporovatelé projektu – bývalý hokejový brankář Dominik Hašek a moderátorka Michaela Dolinová.

Kde všude peníze z letošní charitativní kampaně Dejme úsměv dětem pomohou?

3 000 000 korun získají rehabilitační centra a stacionáře pro tělesně postižené děti po celé České republice.
500 000 korun se přerozdělí mezi organizace zaštiťující motivační pobyty pro handicapované děti.
400 000 korun poputuje na výcvik dvou asistenčních psů.
Zbylé prostředky budou věnovány Nadaci Naše dítě na pokrytí individuálních žádostí sociálně slabých rodin, které pečují o handicapované děti.

Od roku 2009 přispěli zákazníci prostřednictvím drogistické sítě ROSSMANN a Nadace Naše dítě částkou přesahující 50 milionů korun. Každý rok tak k potřebným putovalo více než pět milionů korun. 

Více informací o kampani naleznete zde.