Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Mladá fronta vydává pestré portfolio titulů

7. 08 2010 | Vydavatelský dům Mladá fronta byl založen již v roce 1945 a v současné době se právem řadí mezi největší a nejúspěšnější vydavatelské domy v České republice. Své dobré jméno staví nejen na mnohaletých zkušenostech, ale hlavně na profesionalitě, odbornosti a dynamickém růstu. Tomu logicky odpovídá i pestré portfolio titulů, které vydává. Mladá fronta svoje produkty cíleně zaměřuje na široké spektrum čtenářů nejrůznějšího věku.

Vydavatelský dům Mladá fronta byl založen již v roce 1945 a v současné době se právem řadí mezi největší a nejúspěšnější vydavatelské domy v České republice. Své dobré jméno staví nejen na mnohaletých zkušenostech, ale hlavně na profesionalitě, odbornosti a dynamickém růstu. Tomu logicky odpovídá i pestré portfolio titulů, které vydává.

Mladá fronta svoje produkty cíleně zaměřuje na široké spektrum čtenářů nejrůznějšího věku. Vydává časopisy pro nejmenší čtenáře, vedle silných lifestylových magazínů, a stejný důraz klade na odborné tituly, které profesionálně mapují oblast ekonomiky, marketingu, obchodu, zdravotnictví, stavebnictví a architektury. Mladá fronta se od roku 2007 pyšní ekonomickým deníkem Mladá fronta E15 a od roku 2009 vydává i multiregionální týdeník Mladá fronta Sedmička. Své dobré jméno a odborné renomé udržuje Mladá fronta i v široké nabídce knižní produkce od světové a české krásné literatury, přes oblíbené dětské knihy až po oceňované encyklopedické projekty. V současné době mezi nejrychleji se rozvíjející projekty Mladé fronty patří divize On-line, která posouvá do budoucnosti nejen informační portál http://www.mf.cz, ale i webové stránky vybraných tiskovin a další unikátní webové projekty. Mladá fronta se velice úspěšně pohybuje i na trhu klientských titulů, kde pro své obchodní partnery připravuje kvalitní firemní magazíny, a odborného servisu pro pracovníky ve zdravotnictví.

Vydavatelský dům Mladá fronta je logicky rozdělen do několika divizí: divize Mladá fronta E15, divize B2C, divize B2B, divize Region, divize On-line, divize Knihy, divize Medical Services, divize Klientských titulů a v zahraničí působí divize MF Media (SK) a divize Puls Media (RU). V Mladé frontě pracuje v současné době vice než sedm set zaměstnanců.

Cílem vydavatelského domu Mladá fronta je dynamický rozvoj, což v první řadě znamená efektivně pronikat do nových segmentů mediálního trhu a cílenou prací získávat do svého portfolia nové projekty a vedoucí postavení. Úkolem vydavatelského domu je produkovat za přijatelnou cenu kvalitní tituly, které jasně osloví definovanou skupinu čtenářů. Základní filozofií Mladé fronty je profesionální spolupráce s těmi nejpracovitějšími a nejkreativnějšími odborníky v novinářské a vydavatelské oblasti. Ani vynikající nápad se totiž neobejde bez nadšených profesionálů, kteří jsou schopni ho uskutečnit.

Mnohaleté zkušenosti z českého trhu dávají tušit, že další úspěšné projekty Mladé fronty na sebe nedají dlouho čekat. Vydavatelský dům, díky profesionálnímu přístupu a odborné znalosti redakcí, dobré marketingové strategii, sehranosti prodejních týmů a skutečné znalosti potřeb čtenářů i inzerentů, dosahuje nejen vysokých prodejů ale i skvělých obchodních výsledků.

http://www.mf.cz

Diskuse

Speciály

Naše magazíny

Novinky ze světa bydlení, aut, techniky ...

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO